itzmylife

Alla inlägg under januari 2013

Av Pandan♥ - 30 januari 2013 06:52

Som rubriken säger, GODMORGON?
Guud vad nervös jag e!! Vi ska ta en spruta idag! :'( Jag hatar sprutor!
Aja här är dagens outfit?

Av Pandan♥ - 29 januari 2013 15:14

Älskar våra roliga chatter bästii?

Av Pandan♥ - 29 januari 2013 12:38

Kolla in den jackan!!? Finns på GinaTricot?

Av Pandan♥ - 29 januari 2013 12:27

...Men det är en tjej i min klass som jag stör mig på sjukt mkt!! Allvarligt talat så tror hon typ att vi är bästisar, hon rycker tag i mina armar hela tiden och så slår hon mig "där bak" av nån himla anledning!! Så irriterande!! Men iaf, livet är för kort för att vara förbannad på folk!!? Använd det istället till att göra andra på gott humör!!? Nu står jag och väntar på att skolbussen ska komma... Har jätteont i halsen så jag var tvungen att åka hem... D:

//Ledsna pussar från Pandan?

Av Pandan♥ - 29 januari 2013 07:04

Hejj? Gud vad jag sov gott inatt!!?^^ Tänkte bara fråga om ni gillar bloggen? :* Skriv i kommentarerna!! ^^
Idag tänkte jag skriva lite om min skola och så(mina vänner-nämner inga namn^^) Men nu måste jag äta...?

//pussar från Pandan?

Av Pandan♥ - 28 januari 2013 21:45

Hejj bloggen♥ ^^ Jag vet att jag typ precis skapade bloggen, men jag tycker att denna lilla kille e så ursöt!!♥ :* Han är en liten tvåårig kille som verkligen är förtjust i Loreens låt Euphoria♥ ^^

 

Av Pandan♥ - 28 januari 2013 21:33

Hejj bloggen♥ Dett är ju mitt första lilla inlägg och jag hoppas att ni tycker om min lilla blogg♥ ^^ I denna blogg kommer jag att blogga om t ex. min vardag, snygga kläder, söta bilder men framför allt hur mycket saker det finns att älska i livet!!♥ ^^

 

Jag kommer också en gång i veckan att lägga upp en video/bild som blir veckans sötnos♥ ^^ Det är ingen bestämd dag men jag kommer försöka lägga upp det så tidigt på veckan som möjligt!!♥ ^^

 

//Pözzar från mig♥ :*

 

Ps. Jag kommer att kalla mig själv Pandan ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min lilla blogg om mitt liv♥ Jag kommer att vara anonym på bloggen för jag kommer kanske skriva saker om vänner och skola, och då blir det ju lite pinsamt om de vet vem jag är... :)
//Puss från mig♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om du fick obegränsat med pengar för rästen av hela ditt liv...♥ Vad skulle du göra med alla pengarna?♥
 Slösa 8DD
 Sjänka bort till välgörenhet♥
 Bygge ett nytt fett hus xDD
 Ge bort pengar till dina vänner♥
 Köpa saker du alltid velat ha♥
 Köpa ett land 8DD
 Köpa en liten ö där du gör vad du vill♥
 Bygga ett barnhem♥
 Åka till svårt drabbade länder♥
 Bygga skolor åt de som inte har råd♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

HTML-kod

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards